044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Sport, Tourism and National Identities
ISBN/GTIN

Sport, Tourism and National Identities

von
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang2028inSozialwissenschaften
CHF68.90

Beschreibung

This book considers the role of the nation and national identities in relation to important sports events. It explores the ways in which these identities are framed through media narratives, sponsorship and community participation as relates to sport tourism.

This book was originally published as a special issue of the Journal of Sport
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-93096-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum14.10.2024
Auflage1. A.
Seiten114 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.52037533
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.47499070
Weitere Details

Über den/die AutorIn

Dr John Harris is Reader in International Sport & Event Management at Glasgow Caledonian University, Scotland. He is author of Rugby Union and Globalization (Palgrave Macmillan) and numerous articles focusing on sport, tourism and national identities in Wales.