044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Maximising the Impact of Teaching Assistants
ISBN/GTIN

Maximising the Impact of Teaching Assistants

Guidance for school leaders and teachers
BuchGebunden
Verkaufsrang102151inPädagogik
CHF192.00
Zugehörige Produkte
Ersatzprodukt zu

Beschreibung

Written by recognised experts in the field, Maximising the Impact of Teaching Assistants, provides evidence-informed, up-to-date guidance on how to rethink the role and contribution of TAs, and add real value to what can be achieved in classrooms. With practical tools, strategies and 'real world' case studies, it is essential reading for all school leaders and teachers.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-90710-2
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum05.10.2015
Auflage15002 A. 2nd edition
Seiten144 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 170 mm, Höhe 244 mm, Dicke 11 mm
Gewicht449 g
Artikel-Nr.22262222
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23445040
WarengruppePädagogik
Weitere Details

Über den/die AutorIn

Rob Webster is a researcher at the UCL Institute of Education, London, UK, where he also leads the Maximising the Impact of Teaching Assistants programme. He has previously worked as a teaching assistant in mainstream and special schools.



Anthony Russell was a researcher at the UCL Institute of Education, London, UK, and has previously worked as a teacher, science adviser and deputy director of the APU science team at King's College, London, UK.



Peter Blatchford is Professor in Psychology and Education at the UCL Institute of Education, London, UK, and has directed large-scale research programmes on class size, support staff and collaborative group work.