044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Tourist Activities in Multimodal Texts

An Analysis of Croatian and Scottish Tourism Websites
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183593inWirtschaft
CHF76.90

Beschreibung

The book is devoted to the analysis of promotional material of tourist activities on tourism websites, including walking, dining, and visiting natural and cultural heritage sights, as instances of multimodal texts through a case study of Croatian and Scottish tourism websites.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-349-48516-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum01.01.2015
Auflage2015 edition
Seiten227 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 140 mm, Höhe 216 mm, Dicke 14 mm
Gewicht313 g
Artikel-Nr.26632535
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.20044889
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Über den/die AutorIn

Melani Neki? has completed her doctoral studies at the Justus-Liebig University (JLU) and the International Graduate Centre for the Study of Culture (GCSC) in Gießen, Germany. Currently, she is a Language and Communication Trainer and Lecturer at diverse companies and educational institutions in Germany. Her research interests revolve around functional linguistics, social semiotics, multimodal communication and tourism studies.