044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Rengen
ISBN/GTIN

Rengen

The Rise of the Cultural Consumer - and What It Means to Your Business
BuchGebunden
Verkaufsrang4648162in
CHF32.90

Beschreibung

Ideas - and the forms in which they are expressed - are the new currency. Yet many companies, the media, and even the general population mistakenly see America as an intellectual and cultural wasteland defined by reality television and fast food. RenGen is about the rise of the next "renaissance generation" - an emerging section of the American public who are enlightened, creative, and eager to challenge the status quo.
RenGen draws a new picture of the American consumer as a thinking, expressive person and examines the factors that are giving rise to this renaissance, including:a new class of workers dedicated to creating innovation
a growing desire to express new ideas and concepts aesthetically
and, a new respect for learning-fueled by the Internet, a medium that links ideas, information, and visuals and connects people aross communities

Based on original research, RenGen gives leaders a lens through which to consider important business decisions.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-59869-134-4
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum01.07.2007
Seiten256 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 140 mm, Höhe 191 mm
Gewicht415 g
Artikel-Nr.4388416
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.22239324
Weitere Details

Über den/die AutorIn