044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Pointing the Finger: Islam and Muslims in the British Media
ISBN/GTIN

Pointing the Finger: Islam and Muslims in the British Media

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang406363inGeschichte
CHF43.90

Beschreibung

Ever since 9/11, Muslims and Islam have dominated the headlines in the UK. In this important book, several leading media commentators examine the phenomenon of ¿Islamophobia¿ and ask how we can tackle it. Charting recent media controversies, from the Archbishop of Canterbury¿s comments on Sharia law to the veil ¿debate¿, the book argues that media hostility to Islam alienates Muslims and undermines efforts to combat extremism.
With interviews from Muslim journalists and examples of press-fuelled myths about Islam in Britain, this is a captivating insight into how Muslims are depicted in the West.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-85168-812-8
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum15.05.2011
Seiten300 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 233 mm, Dicke 25 mm
Gewicht1202 g
Artikel-Nr.15517145
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.14815087
WarengruppeGeschichte
Weitere Details

Über den/die AutorIn