044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Advances in Digital Marketing and eCommerce

Third International Conference, 2022
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang48345inWirtschaft
CHF209.00

Beschreibung

This book highlights the latest research articles presented at the Third Digital Marketing & eCommerce Conference in June 2022. Papers include a varied set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in social commerce, social media monetization strategies and social commerce characteristics. The papers also extends to the topics of branding, business models, user and data privacy, social video marketing and commerce, among others.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-031-05730-4
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum09.06.2023
Auflage1st ed. 2022
Seiten320 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm, Dicke 18 mm
Gewicht487 g
Artikel-Nr.22066027
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44542999
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Francisco J. Martínez-López is a Professor of Business Administration at the University of Granada and the Open University of Catalonia (Barcelona) in Spain.
Luis F. Martinez is an Associate Professor of Marketing and Behavioral Science (with Habilitation in Management) at the Nova School of Business and Economics, Universidade Nova de Lisboa, Carcavelos, in Portugal.