044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Routledge Handbook of Higher Education for Sustainable Development
ISBN/GTIN

Routledge Handbook of Higher Education for Sustainable Development

E-BookPDFDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang406363inGeschichte
CHF83.85

Beschreibung

The Routledge International Handbook of Higher Education for Sustainable Development gives a systematic and comprehensive overview of existing and upcoming research approaches for higher education for sustainable development. It provides a unique resource for researchers engaged in the field of higher education for sustainable development by connecting theoretical aspects of the range of relevant methodologies, showing the interdisciplinary aspects of the research field and illustrating the breadth of research directions.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781317918110
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum08.10.2015
Seiten504 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse10078 Kbytes
Illustrationen63 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Fotos, 15 schwarz-weiße Zeichnungen, 43 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.3053433
KatalogVC
Datenquelle-Nr.909428
WarengruppeGeschichte
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Matthias Barth is Professor of Education for Sustainable Development at Leuphana University of Lüneburg, Germany.

Gerd Michelsen is Senior Professor of Sustainability Science and UNESCO Chair of Higher Education for Sustainable Development at Leuphana University of Lüneburg, Germany.

Marco Rieckmann is Assistant Professor of Higher Education Development at the University of Vechta, Germany.

Ian Thomas is Associate Professor with the School of Global, Urban and Social Studies, RMIT University, Australia.