044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Computers and Games

9th International Conference, CG 2016, Leiden, The Netherlands, June 29 - July 1, 2016, Revised Selected Papers
E-BookPDFE-Book
Verkaufsrang52106inInformatik EDV
CHF59.00

Beschreibung

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Conference on Computers and Games, CG 2016, held in Leiden, The Netherlands,in conjunction with the 19th Computer Olympiad and the 22nd World Computer-Chess Championship.


The 20 papers presented were carefully reviewed and selected of 30 submitted papers.

The 20 papers cover a wide range of computer games and many different research topics in four main classes which determined the order of publication: Monte Carlo Tree Search (MCTS) and its enhancements (seven papers), concrete games (seven papers), theoretical aspects and complexity (five papers) and cognition model (one paper). The paper Using Partial Tablebases in Breakthrough by Andrew Isaac and Richard Lorentz received the Best Paper Award.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783319509358
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum09.12.2016
Auflage1st ed. 2016
Reihen-Nr.10068
Seiten225 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXX, 225 p. 68 illus.
Artikel-Nr.10123282
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4390590
WarengruppeInformatik EDV
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn