ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 10 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Marketing Management
ISBN/GTIN

Marketing Management

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183593inWirtschaft
CHF103.90

Beschreibung

Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from some of the leading researchers in Europe.
The book offers students and practitioners the comprehensive coverage they need to make the right decisions to create and implement highly successful marketing strategies. This exciting new edition includes updated cases and combines scholarly international research with relevant and contemporary examples from markets and brands across the world.
The authors combine their experience as researchers and industry consultants to provide the conceptual and theoretical underpinning of marketing and empirical research, helping students to understand how marketing concepts can be applied and implemented. The book covers a full range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-07-714604-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum01.12.2012
Auflage2. A.
SpracheEnglisch
MasseBreite 196 mm, Höhe 261 mm, Dicke 25 mm
Gewicht1218 g
Artikel-Nr.14899650
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.14365684
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Über den/die AutorIn