044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The
ISBN/GTIN

Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183593inWirtschaft
CHF49.90

Beschreibung

Create a great customer experience whoever you are.



Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever.



This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers' experiences, whatever your business does and whoever you are.



For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn't need to be complicated or cost a fortune.

Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-273-77508-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum06.12.2012
Auflage1. A.
Seiten240 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 234 mm, Dicke 10 mm
Gewicht380 g
Artikel-Nr.14111752
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.13321315
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Über den/die AutorIn

Matt Watkinson is a designer and consultant who helps businesses get their customer experience right. He has worked with household names, design agencies and management consultancies at home in the UK, in Europe and America. Learn more about Matt at www.mattwatkinson.co.uk .