ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 20 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Handbook of Classroom Discourse and Interaction
ISBN/GTIN

The Handbook of Classroom Discourse and Interaction

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang79187inSprachen
CHF83.90

Beschreibung

Offering an interdisciplinary approach, The Handbook of Classroom Discourse and Interaction presents a series of contributions written by educators and applied linguists that explores the latest research methodologies and theories related to classroom language.

_ Organized to facilitate a critical understanding of how and why various research traditions differ and how they overlap theoretically and methodologically

_ Discusses key issues in the future development of research in critical areas of education and applied linguistics

_ Provides empirically-based analysis of classroom talk to illustrate theoretical claims and methodologies

_ Includes multimodal transcripts, an emerging trend in education and applied linguistics, particularly in conversation analysis and sociocultural theory
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-119-03990-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum11.01.2019
Seiten560 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 170 mm, Höhe 239 mm, Dicke 25 mm
Gewicht839 g
Artikel-Nr.34394975
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.24996058
WarengruppeSprachen
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Numa Markee is Associate Professor in the Department of Linguistics at the University of Illinois at Urbana-Champaign, USA. He is an English Language Specialist for the US Department of State and author of Managing Curricular Innovation (1997) and Conversation Analysis (2000).