044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Troubling the Changing Paradigms
ISBN/GTIN

Troubling the Changing Paradigms

An Educational Philosophy and Theory Early Childhood Reader, Volume IV
BuchGebunden
Verkaufsrang102151inPädagogik
CHF183.00

Beschreibung

Troubling the Changing Paradigms is the fourth volume in the Educational Philosophy and Theory: Editor's Choice series and represents a collection of texts that were selected as representations of the philosophy and pedagogy of early years, childhood and early childhood education.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-09640-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum05.09.2017
Auflage1. A.
Seiten168 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm, Dicke 18 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.31230277
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23261127
WarengruppePädagogik
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Michael A. Peters is Professor of Education at the University of Waikato, New Zealand, and Emeritus Professor in Educational Policy, Organization, and Leadership at the University of Illinois at Urbana-Champaign. He is the executive editor of the journal, Educational Philosophy and Theory.

Marek Tesar is a Senior Lecturer in Education at The University of Auckland, New Zealand, with a focus on philosophy of education and childhood studies. He is a member of the Editorial Board of Educational Philosophy and Theory.