044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Confidence (HBR Emotional Intelligence Series)
ISBN/GTIN

Confidence (HBR Emotional Intelligence Series)

BuchGebunden
Verkaufsrang116246inRatgeber
CHF55.90

Beschreibung

A carefully curated selection of articles about building confidence from Harvard Business Review.Highly curated collections of HBR articles.Provides research on the benefits to confidence and practical advice for how to overcome imposter syndrome and build confidence.Provides a variety of perspectives from recognized experts on the topic.

Audience: All professionals, especially women, presenters, first-time managers, and aspiring leaders.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-63369-666-2
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum26.03.2019
Seiten176 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 127 mm, Höhe 177 mm
IllustrationenIllustrationen, nicht spezifiziert
Artikel-Nr.42281156
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.28221229
WarengruppeRatgeber
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org; @HarvardBiz; linkedin.com/company/harvard-business-review; facebook.com/harvardbusinessreview; youtube.com/user/harvardbusinessreview