044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

The Sensory Modes of Animal Rhetorics

A Hoot in the Light
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang44308inSprachen
CHF171.00

Beschreibung

The Sensory Modes of Animal Rhetorics: A Hoot in the Light presents the latest research in animal perception and cognition in the context of rhetorical theory. Alex C. Parrish explores the science of animal signaling that shows human and nonhuman animals share similar rhetorical strategies-such as communicating to manipulate or persuade-which suggests the vast impact sensory modalities have on communication in nature. The book demonstrates new ways of seeing humans and how we have separated ourselves from, and subjectified, the animal rhetor. This type of cross-species study allows us to trace the origins of our own persuasive behaviors, providing a deeper and more inclusive history of rhetoric than ever before.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-030-76714-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum16.07.2022
Auflage1st ed. 2021
Seiten360 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 148 mm, Höhe 210 mm, Dicke 20 mm
Gewicht466 g
Artikel-Nr.32885246
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.39363411
WarengruppeSprachen
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Alex C. Parrish is Associate Professor of Writing, Rhetoric, and Technical Communication at James Madison University, USA. His previous books include Adaptive Rhetoric: Evolution, Culture, and the Art of Persuasion (2013) and Rhetorical Animals: Boundaries of the Human in the Study of Persuasion (2017).