044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

BARE ESSENTIALS

The ALDI Way to Retail Success
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183378inWirtschaft
CHF62.90

Beschreibung

The book is the first profound book about one of the most successful food retailers in the world: ALDI. The management system and key success factors are described and explained in great detail.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-8448-1702-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum02.10.2012
Auflage12002 A. 2. Auflage
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 210 mm, Höhe 297 mm, Dicke 11 mm
Gewicht484 g
Artikel-Nr.13812958
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.12958592
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Über den/die AutorIn

For many years, Managing Director or an ALDI regional company and Member of the Executive Board of ALDI Nord together with the founder of ALDI Nord, Theo Albrecht. Afterwards consultant for many companies who wanted to learn from ALDI¿s best practices. Based on the lessons and methods of ALDI, Dieter and his son Nils offer consultancy for companies who want to learn about how to manage simple and how to manage complexity. Founder of the consultancy company Institut für Einfachheit (Institute for Simplicity) together with his son, Dieter Brandes.

Weitere Produkte von Brandes, Nils