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Bare Essentials

The Aldi Success Story
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183378inWirtschaft
Zugehörige Produkte
wird ersetzt durch

Beschreibung

Aldi - The Secrets are Behind the CurtainHow is this possible: A retailer with a very limited assortment, and the lowest prices on the market conquers the world with a simple business model, generates Billions of sales and for retailers unusual high profits. Aldi is totally different from all other companies: no marketing department, no controlling department, no bonus systems for executives, never talking to the press. But consistency and concentration in all they do.

Dieter Brandes, for many years Executive and Managing Director of the Board of Aldi, and his son Nils Brandes explain what secrets are behind the curtains: What is the corporate culture like? What are the methods of management? What does the organization look like and what are the secret strategies of Aldi? Any company can learn a lot from Aldi.Aldi - The Secrets are Behind the Curtain

How is this possible: A retailer with a very limited assortment, and the lowest prices on the market conquers the world with a simple business model, generates Billions of sales and for retailers unusual high profits. Aldi is totally different from all other companies: no marketing department, no controlling department, no bonus systems for executives, never talking to the press. But consistency and concentration in all they do.

Dieter Brandes, for many years Executive and Managing Director of the Board of Aldi, and his son Nils Brandes explain what secrets are behind the curtains: What is the corporate culture like? What are the methods of management? What does the organization look like and what are the secret strategies of Aldi? Any company can learn a lot from Aldi.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-7093-0595-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
VerlagLinde
Erscheinungsdatum01.07.2015
SpracheEnglisch
Gewicht300 g
Artikel-Nr.21424785
KatalogZeitfracht
Datenquelle-Nr.150300997
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Über den/die AutorIn

Diplom-Kaufmann Dieter Brandes war 14 Jahre lang Geschäftsführer und Mitglied des Verwaltungsrates von ALDI Nord. Heute ist er als selbstständiger Partner für Strategie und Organisation für internationale Unternehmen tätig. Schwerpunkt seiner Beratung sind mehr Wege zu Effizienz.Nils Brandes ist Unternehmensberater mit den Schwerpunkten Komplexitätsmanagement sowie Aufbau von Hard-Discount-Konzepten in Schwellenlandern nach dem Vorbild von ALDI.