044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Educational Ills and the (Im)possibility of Utopia
ISBN/GTIN

Educational Ills and the (Im)possibility of Utopia

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang1603inPädagogik
CHF69.90

Beschreibung

As a bold provocation to reimagine what the philosophy of education might mean in the 21st century, this book responds to the present theoretical models and indeed the degradation of fabulative thought in its current prospectus. This book was originally published as a special issue of the journal, Educational Philosophy and Theory.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-83928-8
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum24.06.2024
Auflage1. A.
Seiten132 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
Gewicht244 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.51432738
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.46417924
WarengruppePädagogik
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Joff P. N. Bradley teaches at Teikyo University, Tokyo, and is Visiting Professor at Jamia Millia Islamia University, New Delhi, and a Visiting Research Fellow at Kyung Hee University, Seoul.



Gerald Argenton, Associate Professor at Tamagawa University, Tokyo, is a philosopher of education studying the formative dimensions of the unknown.