044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)
ISBN/GTIN

HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang116246inRatgeber
CHF29.90

Beschreibung

Bonus article: How Pixar fosters collective creativity by Ed Catmull.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-63369-995-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum10.11.2020
SpracheEnglisch
MasseBreite 139 mm, Höhe 209 mm, Dicke 15 mm
Gewicht234 g
IllustrationenIllustrationen, nicht spezifiziert
Artikel-Nr.41977280
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.33476211
WarengruppeRatgeber
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 12 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact. Visit hbr.org. Follow @HarvardBiz on Twitter; find us on Facebook and LinkedIn.

You can find HBR at:
hbr.org
Twitter: @HarvardBiz
Facebook: @HBR
Instagram: @harvard_business_review