044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Focus (HBR Emotional Intelligence Series)
ISBN/GTIN

Focus (HBR Emotional Intelligence Series)

TaschenbuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang116246inRatgeber
CHF19.90

Beschreibung

The importance of achieving deep focus goes beyond your own productivity. Deep focus allows you to lead others successfully, harness your emotions, and find greater workplace fulfillment.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-63369-658-7
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum04.12.2018
SpracheEnglisch
MasseBreite 127 mm, Höhe 177 mm, Dicke 13 mm
Gewicht177 g
IllustrationenIllustrationen, nicht spezifiziert
Artikel-Nr.36569575
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.27178371
WarengruppeRatgeber
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org