044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Power and Impact (HBR Emotional Intelligence Series)
ISBN/GTIN

Power and Impact (HBR Emotional Intelligence Series)

TaschenbuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang183378inWirtschaft
CHF19.90

Beschreibung

With the latest psychological research and practical advice from leading experts, readers will learn how to use soft power to persuade others, fix unhealthy power dynamics in a team, use compassion to connect better with others, and remain ethical in choices and actions.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-63369-794-2
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum12.11.2019
SpracheEnglisch
MasseBreite 127 mm, Höhe 177 mm, Dicke 11 mm
Gewicht174 g
IllustrationenIllustrationen, nicht spezifiziert
Artikel-Nr.38938570
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.29855799
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org; @HarvardBiz; linkedin.com/company/harvard-business-review; facebook.com/harvardbusinessreview; youtube.com/user/harvardbusinessreview